مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 11:152023-09-10اقتصادي

گازسوز شدن رایگان 8034 دستگاه خودرو در همدان


مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان از گازسوز شدن رایگان 8034 دستگاه خودروی سواری و وانت بار عمومی و آژانس در این منطقه خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان از گازسوز شدن رایگان 8034 دستگاه خودروی سواری و وانت بار عمومی و آژانس در این منطقه خبر داد.

امین روستایی اظهارکرد: از ابتدای روی کار آمدن دولت مردمی سیزدهم در این استان تاکنون بیش از8000 دستگاه از انواع خودروهای واجد شرایط با استفاده از تسهیلات بلاعوض وزات نفت دوگانه سوز شده اند.

وی با اشاره به اینکه پروژه دوگانه سوز شدن خودروهای اینترنتی و آژانس (اسنپ) نیز در جریان است، از عزم دولت در توسعه سبد سوخت خبر داد.

روستایی با بیان اینکه هزینه ها برای گازسوزکردن خودروها، نسبت به ظرفیت مخازن و تجهیزات لازم و نوع خودرو متفاوت است، خاطرنشان کرد: به طور میانگین دوگانه سوز کردن هر خودرو حدود 150 میلیون ریال هزینه دربر دارد که خوشبختانه وزارت نفت این هزینه را تقبل کرده است.

این مقام مسئول ادامه داد: کارشناسان منطقه، به طور مستمر از 9 کارگاه مجاز تبدیل در استان بازدید و از نزدیک روند و نحوه انجام کار را مورد نظارت و پایش قرار می دهند.

مدیر شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه همدان افزود: تنوع بخشی در سبد سوخت دارای مزیت های متعددیست و در ادامه سیاست های حم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گازسوز شدن رایگان 8034 دستگاه خودرو در همدان

گازسوز شدن رایگان 8034 دستگاه خودرو در همدان