مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 10:252023-09-18ورزشي

پرتوآذر: کسب خوشرنگ ترین مدال برای ایران مهمترین هدفم در هانگژواست


ملی پوش دوچرخه سواری کشورمان با اشاره به تلاشش برای کسب خوش رنگترین مدال بازیهای آسیایی هانگژو از آرزوی خود برای کسب سهمیه المپیک ایران و شاد کردن دل مردم کشورش گفت .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، فرانک پرتوآذر ملی پوش دوچرخه سواری کشورمان در خصوص آمادگی اش برای حضور در بازیهای آسیایی هانگژو اظهار داشت : از بازیهای آسیایی 2018 که شانس قطعی مدالم را با بد شانسی از دست دادم تا امروز یعنی 5 سال تمام تلاشم را به کار بردم تا بتوانم بالاترین سطح آمادگی را برای این بازی ها داشته باشم و مدالی را که دوره قبلی از دست دادم را امسال جبران کنم و موجبات شادی دل مردم ایران را بدست آورم.

مهمترین هدف و انگیزه ام این است که بتوانم بهترین خودم باشم و عملکرد خوبی را به نمایش بگذارم و با کسب مدال از نوع خوشرنگ ترین آن برای کشور و مردم عزیزم افتخار آفرینی کنم.

بانوی ملی پوش رکابزن کشورمان در ادامه افزود : با وجود کم و کاستی هایی که این چند سال در دوچرخه سواری وجود داشت، به عنوان ورزشکار تمام تمرکز و تلاشم را روی این مهم گذاشته که بتوانم در این بازی ها بهترین شرایط و آمادگی را داشته باشم و پروم کشورم را به اهتزاز درآورم.

قطعا حضور من به عنوان تنها نماینده بانوان دوچرخه سواری مسئولیت سنگینی بر روی دوشم خواهد گذاشت اما این مسئولیت مهم را برای ایجاد امید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرتوآذر: کسب خوشرنگ ترین مدال برای ایران مهمترین هدفم در هانگژواست

پرتوآذر: کسب خوشرنگ ترین مدال برای ایران مهمترین هدفم در هانگژواست