مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 15:402023-08-29حوادث

استان کرمان رتبه دوم کشوری کشف مواد مخدر را دارد


فرمانده انتظامی استان کرمان با تاکید بر اینکه بیش از 33 تن انواع مواد مخدر طی سال جاری در این استان کشف شده است گفت: کرمان رتبه دوم کشور را در کشفیات مواد مخدر دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار ناصر فرشید افزود: پلیس کرمان طی سال جاری توانسته افزایش 48 درصدی دستگیری معتادان متجاهر، 18 درصدی خرده فروشان و هشت درصدی قاچاقچیان مواد مخدر را از آن خود کند.

وی ادامه داد: پلیس کرمان طی این مدت بیش از هزار و 600 میلیارد ریال کالای قاچاق و هزار و 900 میلیارد ریال کالای احتکار شده و زمین خواری را کشف کرده است.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر طی سال جاری با بیش از 90 باند قاچاق مبارزه و آنها را متلاشی کرده اند.

وی با بیان اینکه پلیس 120 مأموریت مشخص دارد گفت: این در حالی است که اگر زمینه های خدماتی پلیس را بشماریم سالانه میلیون ها خدمت به مردم ارائه می شود.

سردار فرشید افزود: از اول سال جاری تاکنون بیش از یک میلیون تماس با پلیس 110 در کرمان برقرار و 35 درصد این تماس ها عملیاتی شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح برخورد با تخلفات ساکن و حادثه ساز ترافیکی اظهار داشت: در کنار این خدمات بیش از 13 هزار خدمت در حوزه مشاوره و مددکاری از طریق مشاوران کلانتری ها به اهالی استان کرمان ارائه و 71 درصد این خدمات منجر به صلح و سازش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان کرمان رتبه دوم کشوری کشف مواد مخدر را دارد

استان کرمان رتبه دوم کشوری کشف مواد مخدر را دارد