مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 15:452023-09-18اقتصادي

تامین برق صنایع در چهار ماهه گرم امسال از بخش خانگی پیشی گرفت


سخنگوی صنعت برق، از رشد بیش از 2 برابری حجم برق تحویلی به صنایع بزرگ نسبت به بخش خانگی در تابستان امسال، برای نخستین بار در کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک اقتصادی، مصطفی رجبی مشهدی در نشست خبری عبور موفق از اوج مصرف برق تابستان 1402 با اصحاب رسانه، افزایش ظرفیت تولید و برنامه های مدیریت بار و مصرف انرژی برق را 2 برنامه همزمان وزارت نیرو برای غلبه بر ناترازی شدید تولید و مصرف برق در کشور و کاهش تاثیرات منفی آن از زمان روی کار آمدن دولت سیزدهم عنوان کرد.

وی افزود: خوشبختانه امسال برای دومین سال پیاپی نیاز برق در بخش های مختلف مصرف به ویژه بخشهای خانگی، تجاری، عمومی و صنایع بدون خاموشی تامین شد.

در حوزه صنایع بزرگ نیز طی همکاری وزارتخانه های نیرو و صمت و در قالب برنامه ازپیش تعیین شده، تامین برق تحویلی به مشترکان صنعتی با رشد قابل توجهی همراه شد.

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران، افزایش برق تحویلی به بیش از 50 صنعت بزرگ کشور را از ابتدای امسال 8.

15 درصد عنوان کرد و گفت: این مهم برای نخستین بار در سال مهار تورم و رشد تولید و در شرایطی محقق شد که متوسط افزایش برق تحویلی به صنایع فوق در 10 سال اخیر حدود 4 درصد بود، به این ترتیب تامین برق صنایع بزرگ که تحت پایش مرکز راهبری شبکه قرار دارند، از ابتدای امسال بیش از 2 برابر افزایش یافته ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین برق صنایع در چهار ماهه گرم امسال از بخش خانگی پیشی گرفت

تامین برق صنایع در چهار ماهه گرم امسال از بخش خانگی پیشی گرفت