مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 12:502023-09-17حوادث

کشف فرار مالیاتی میلیاردی در زاهدان


سرپرست پلیس امنیت اقتصادی سیستان و بلوچستان از کشف فرار مالیاتی 2 میلیارد و500 میلیون ریالی در زاهدان خبر داد - سرهنگ حسینعلی کریمی امین امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: در پی ارجاع دستور قضایی مبنی بر سوء استفاده از کارت بازرگانی فردی به هویت معلوم، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی اسناد و مدارک مشخص گردید مالک کارت بازرگانی در قبال اخذ مبالغی کارت بازرگانی خود را در اختیار دیگران قرار می داده که در این راستا ماموران این پلیس با اقدامات تخصصی پلیسی و با همکاری کارشناسان سازمان امور مالیاتی موفق به شناسایی فرار مالیاتی متهمین گردیدند .

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در بررسی اسناد گمرکی و استعلامات بعمل آمده از اداره دارایی محرز گردید متهم با اجاره کارت بازرگانی اقدام به واردات و ترخیص کالا از بنادر مختلف کشور می نموده اند.

وی ادامه داد: با توجه به نقص قانون و عدم رعایت تشریفات دقیق گمرکی توسط گمرک و سازمان امور مالیاتی افراد زیادی با سوء استفاده از کارت های بازرگانی دیگران اقدام به فرار مالیاتی نموده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف فرار مالیاتی میلیاردی در زاهدان

کشف فرار مالیاتی میلیاردی در زاهدان