مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 07:202023-09-08سياسي

دشمن از وجود اختلاف در کشورهای منطقه سود می برد


نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: بیگانگان بدانند که کشورهای منطقه مشکلاتشان را خودشان حل می کنند و سرنوشت خود را به دست آنان نمی سپارند.

- محمدحسن آصفری در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به تلاش دشمن برای از بین بردن اتحاد در منطقه، اظهار داشت: این روزها شاهد دخالت بیگانگان در امور داخلی کشورهایی چون سوریه و عراق هستیم، چرا که آنان از ایجاد تنش و اختلاف در منطقه سود می برند.

وی ادامه داد: خاورمیانه یا منطقه غرب آسیا ظرفیت های زیادی دارد و مملو از منابع خدادادی و انرژی است و به همین دلیل همواره چشم طمع بیگانگان به این منطقه است و آنان به دنبال ایجاد تنش در منطقه هستند تا از ظرفیت های خاورمیانه به نفع خودشان استفاده کنند.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ایجاد ناآرامی در منطقه یکی از سناریوهایی است که همواره از سوی بیگانگان و دشمنان جهان اسلام چون آمریکا و رژیم صهیونیستی دنبال می شود، چرا که آنان با ایجاد تنش در منطقه می خواهند حضور و تسلط خود بر منطقه را افزایش دهند، منابع نفتی و دیگر ظرفیت های خاورمیانه را به یغما و غارت ببرند و برای کشورهای منطقه تصمیم گیری کنند.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس تاکید کرد: امروز شاهد ارتباط بسیار خوبی بین کشورهای منطقه هستیم که باعث شده است رژیم ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن از وجود اختلاف در کشورهای منطقه سود می برد

دشمن از وجود اختلاف در کشورهای منطقه سود می برد