مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 17:102023-08-31سياسي

راهبرد تولید محصولات دفاعی باید متناسب با تهدیدات دشمنان باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) در امور نیرو های مسلح در بازدید از نمایشگاه صنعت دفاعی گفت: - دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: راهبرد تولید محصولات دفاعی باید متناسب با تهدیدات احتمالی دشمنان باشد و صنعت دفاعی باید با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا نیرو های مسلح را تجهیز کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) در امور نیرو های مسلح در بازدید از نمایشگاه صنعت دفاعی گفت: راهبرد تولید محصولات دفاعی باید متناسب با تهدیدات احتمالی دشمنان علیه کشور باشد و صنعت دفاعی جمهوری اسلامی ایران نیز باید با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا مانند هوش مصنوعی نیرو های مسلح کشور را برای تهدیدات احتمالی تجهیز کند.

سرلشکر صفوی با بیان اینکه وزارت دفاع با استفاده از دانش نخبگان و متخصصان داخلی و همکاری با دانشگاه ها توانسته است اقتدار دفاعی برای کشور ایجاد کند، افزود: آنچه امروز در این نمایشگاه مشاهده کردم افتخار آفرین و تحسین برانگیز است.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به اینکه راهبرد تولید محصولات دفاعی باید متناسب با تهدیدات احتمالی دشمنان علیه کشور باشد، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهبرد تولید محصولات دفاعی باید متناسب با تهدیدات دشمنان باشد

راهبرد تولید محصولات دفاعی باید متناسب با تهدیدات دشمنان باشد