مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 12:202023-09-22سياسي

تفکر بسیجی ایدئولوژی کارآمد دفاع مقدس/ نیاز کشورها به تسلیحات تولیدی ایران


استاندار گلستان ظهور تفکر بسیجی در دوران جنگ تحمیلی را ایدئولوژی کارآمد دفاع مقدس و یکی از مهم ترین دستاوردها برشمرد و گفت: دفاع از استقلال، - ایسنا/گلستان استاندار گلستان ظهور تفکر بسیجی در دوران جنگ تحمیلی را ایدئولوژی کارآمد دفاع مقدس و یکی از مهم ترین دستاوردها برشمرد و گفت: دفاع از استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و تمامیت ارضی کشور در رأس همه کارهاست.

علی محمد زنگانه صبح امروز جمعه 31 شهریورماه 1402 در مراسم رژه نیروهای مسلح که به مناسبت چهل و سومین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در تهران و سایر مناطق کشور در استان گلستان و شهر گرگان برگزار شد، اظهار کرد: تقدیم خون پاک چهار هزار شهید گلگون کفن، مبین ایثارگری دلاورمردان گلستانی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه تقویت اعتماد به نفس و خودباوری، دستاورد دوران دفاع مقدس بود، ادامه داد: در تحقق اهداف انقلاب با اتکا به توانمندی ها و ظرفیت های جوانان خداجو کشور اداره شد که قطعاً تأثیر این خودباوری پس از جنگ تحمیلی به عناوین مختلف، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و حتی فناوری های نوین دفاعی بیشتر نمود پیدا کرده است.

استاندار گلستان بروز خلاقیت و نوآوری ها در اعمال بدیع که در ابعاد مختلف صورت گرفت را از ابتکار عمل های رهبر فقید انقلاب اسلامی امام راحل در مسایل و تص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکر بسیجی ایدئولوژی کارآمد دفاع مقدس/ نیاز کشورها به تسلیحات تولیدی ایران

تفکر بسیجی ایدئولوژی کارآمد دفاع مقدس/ نیاز کشورها به تسلیحات تولیدی ایران