مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 12:452023-08-24سياسي

حضور 358 هزار اتباع خارجی در استان فارس


مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس، تعداد اتباع خارجی حاضر در استان فارس را 358 هزار نفر برشمرد و گفت: از این تعداد 121 هزار نفر بعد از روی کار آمدن مجدد دولت طالبان وارد کشورمان شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، بهرنگ قربانی حضور اتباع خارجی در استان را هم فرصت و هم تهدید دانست و اظهار داشت: در برخی مشاغل در استان که هموطنان استقبال نمی کنند با کمبود نیرو مواجه هستیم از جمله در آجرپزی های کوار ، سنگ بری های نی ریز و برخی مرغداری ها که از ظرفیت نیروی کار اتباع بیگانه استفاده می شود.

ممنوعیت سکونت اتباع بیگانه در اطراف حرم شاهچراغ (ع) مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس، با اشاره به ممنوعیت سکونت اتباع بیگانه در محدوده اطراف حرم مطهر شاهچراغ (ع) گفت: این تصمیم به دنبال حادثه تروریستی اخیر در حرم مطهر شاهچراغ (ع) اتخاذ شده و بر اساس آن مالکان منازل مسکونی محدوده اطراف حرم اجازه واگذاری منازل خود را چه به شکل رهن یا اجاره به اتباع بیگانه نخواهند داشت.

قربانی ادامه داد: این مساله به شکل پیامک برای شهروندان ارسال شده و به زودی به اتباع نیز اعلام خواهد شد که حق سکونت در این محدوده را ندارند و در یک بازه زمانی 20 تا 30 روزه باید نسبت به تخلیه این مکان ها اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 358 هزار اتباع خارجی در استان فارس

حضور 358 هزار اتباع خارجی در استان فارس