مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 08:402023-09-17دانش

پساب های صنعت فولاد رومانی با یک نانوجاذب تصفیه می شود


به گزاشر گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شرکت دایرکتا پلاس (Directa Plus) اعلام کرد که با بزرگترین شرکت تولید فولاد رومانی، لیبرتی گالاتی (Liberty Galati)، - شرکت دایرکتا پلاس (Directa Plus) اعلام کرد که با بزرگترین شرکت تولید فولاد رومانی، لیبرتی گالاتی (Liberty Galati)، قرارداد سه ساله ای به امضا رسانده است تا با استفاده از جاذب های نانویی خود، تصفیه لجن های حاوی روغن این شرکت را انجام دهد.

به گزاشر گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شرکت دایرکتا پلاس (Directa Plus) اعلام کرد که با بزرگترین شرکت تولید فولاد رومانی، لیبرتی گالاتی (Liberty Galati)، قرارداد سه ساله ای به امضا رسانده است تا با استفاده از جاذب های نانویی خود، تصفیه لجن های حاوی روغن این شرکت را انجام دهد.

این قرارداد سه سال به طول خواهد انجامید و ارزش کل 5٫5 میلیون یورو است که پتانسیل گسترش بیشتر تا 8 میلیون یورو را دارد.

به گفته دایرکتا پلاس این قرارداد شرکت تابعه آن ها را قادر می سازد تا خدمات پسماند و دفع بیشتری را برای آلاینده های صنعتی ارائه دهند و طیف وسیعی از برنامه های کاربردی برای فناوری Grafysorber خود داشته باشند.

با استفاده از این جاذب حاوی گرافن، مقدار قابل توجهی از زباله های لجنی روغنی بازیافت می شود و آن را به ماده اولیه مناسب برای استفاده مجدد در تولید فولاد تبدیل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پساب های صنعت فولاد رومانی با یک نانوجاذب تصفیه می شود

پساب های صنعت فولاد رومانی با یک نانوجاذب تصفیه می شود