مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 16:402023-08-29اقتصادي

افتتاح یک واحد مرغ مادر گوشتی در ساری


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری گفت: با افتتاح واحد تولیدی مرغ مادر گوشتی آلفا جوجه خزر سالانه 39 هزار و 200 قطعه به تولید شهرستان ساری افزوده شد.

- ایسنا/مازندران مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری گفت: با افتتاح واحد تولیدی مرغ مادر گوشتی آلفا جوجه خزر سالانه 39 هزار و 200 قطعه به تولید شهرستان ساری افزوده شد.

سید اسماعیل علوی امروز در مراسم افتتاحیه یک واحد مرغ کوشتی مادر شهرستات ساری ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و هفته دولت اظهار کرد: این واحد مرغداری در فضایی به مساحت 15 هزار مترمربع در روستای بالا گلما در حوزه مرکز جهاد کشاورزی سمسکنده ساری قرار دارد که با احداث این واحد تولیدی، 30 نفر به طور ثابت مشغول به کار می شوند.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح 240 میلیارد ریال هزینه شد، افزود: شهرستان ساری دارای 34 واحد مرغ مادر گوشتی است.

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان ساری تصریح کرد: سالانه 212 میلیون تخم مرغ نطفه دار در این شهرستان تولید می شود که 20 درصد تولید تخم نطفه دار استان را به خود اختصاص داده است.

این مسئول با اعلام اینکه در هفته دولت ️افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 19 طرح کشاورزی در ساری را داریم، خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح ها بیش از 841 میلیارد ریال هزینه و سرمایه گذاری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح یک واحد مرغ مادر گوشتی در ساری

افتتاح یک واحد مرغ مادر گوشتی در ساری