مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 08:552023-09-02فناوري

استقبال از طرح اتصال پیامرسان های بومی افرایش یافت


معاون سیاستگذاری و اعتباربخشی سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت:در حال حاضر یک میلیون و 200 هزار نفر از طرح اتصال متقابل پیام رسان ها استفاده کرده اند.

- حامد منکرسی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین آمارها از اتصال متقابل پیام رسان های بومی به یکدیگر گفت: طرح اتصال پیام رسان های بومی به یکدیگر با همکاری 4 پیام رسان بومی شروع شد و یک پیام رسان بومی دیگر تا حدودی اقدامات لازم را برای پیوستن به طرح اتصال پیام رسان های بومی انجام داده و می توان گفت به این طرح پیوسته است و امکان برقراری ارتباط و اتصال متقابل را دارد.

وی افزود: همچنان پیگیر هستیم که دیگر پیام رسان بومی هم به این طرح متصل شود و امکان برقراری و اتصال متقابل در همه پیام رسان ها ایجاد و این فاز نهایی شود.

وی به آخرین آمار کاربران در استفاده از طرح اتصال متقابل پیام رسان های بومی اشاره کرد و افزود: روند استقبال مردم از طرح اتصال پیام رسان های بومی به یکدیگر در حال افزایش است و در حال حاضر یک میلیون و 200 هزار نفر از طرح اتصال متقابل پیام رسان ها استفاده کرده اند.

منکرسی در ادامه به تأسیس شرکتی جهت پیگیری طرح اتصال پیام رسان های بومی اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه های سازمان فناوری اطلاعات تأسیس شرکتی جدید برای مراکز تبادل پیام است که انشاالله پیام رسان ها بتوانند، فعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال از طرح اتصال پیامرسان های بومی افرایش یافت

استقبال از طرح اتصال پیامرسان های بومی افرایش یافت