مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 11:502023-08-27اقتصادي

اهتمام به رونق گردشگری دریایی در بندرانزلی/ لایروبی تالاب با 100 میلیارد تومان


مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان از آغاز لایروبی تالاب انزلی خبر داد و گفت: این پروژه در راستای احیای تالاب انزلی و توسعه گردشگری دریایی با 100 میلیارد تومان اعتبار آغاز شده است.

- ایسنا/گیلان مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان از آغاز لایروبی تالاب انزلی خبر داد و گفت: این پروژه در راستای احیای تالاب انزلی و توسعه گردشگری دریایی با 100 میلیارد تومان اعتبار آغاز شده است.

حسین یونسی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به اینکه مجتمع بندری داخل شهر انزلی واقع شده لذا همواره بر این باور هستیم که شهروندان باید از این حضور منتفع شوند و تلاش داریم به مسئولیت های اجتماعی خود در قبال شهروندان در راستای تعامل شهر و بندر عمل کنیم.

وی افزود: یکی از این اقدامات، اهتمام به لایروبی تالاب انزلی است که با پیگیری های صورت گرفته و مساعدت سازمان بنادر و دریانوردی، 100 میلیارد تومان اعتبار به این منظور اختصاص داده شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان با اشاره به اینکه این اقدامات در راستای احیای تالاب انزلی همچنین توسعه گردشگری دریایی انجام می شود، تاکید کرد: از اول مردادماه لایروبی تالاب آغاز شده و با توجه به حجم وسیع کار باید تلاش کنیم حداکثر استفاده را از منابعی که در اختیار داریم، داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتمام به رونق گردشگری دریایی در بندرانزلی/ لایروبی تالاب با 100 میلیارد تومان

اهتمام به رونق گردشگری دریایی در بندرانزلی/ لایروبی تالاب با 100 میلیارد تومان