مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 11:052023-08-31سياسي

مسئولین در روستاهای محروم حضور پیدا کنند


مسئول گروه جهادی شهید حمید هاشمی دانشگاه بوعلی همدان گفت: مسئولین باید از نزدیک در روستاهای محروم حضور پیدا کنند تا با لمس مشکلات اقدامی جهادی برای حل آنها انجام دهند.

- امیرحسین صبوری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه روستا چوتاش در شبانه روز نیم ساعت روزانه آب دارد، اظهار کرد: چون تعداد جمعیت روستا بالاست و یک خانواده 6 الی 7 نفره هم با 1000 لیتر آب به هیچ جا نمی رسد، همین گروه جهادی که 15 روز در این روستا بودند دو روز پشت سر هم آب شرب نداشتند حالا وای به حال مردم روستا که در آنجا کار و زندگی می کنند.

وی افزود: شرایط ادامه زندگی اهالی روستا با آب شرب ممکن خواهد بود، بچه های گروه که در آنجا حضور داشتند در درست کردن غذا برای 2 الی 3 وعده خود به مشکل برخورده بودند، این بچه ها از لحاظ بهداشتی معده و روده هایشان دچار مشکل شده بود چون آب شرب از لحاظ کیفیت بهداشتی مشکل داشت و ما مجبور شدیم بعد از آن آب معدنی تهیه کنیم، مردم روستا واقعاً شرایط تلخی دارند.

مسئول گروه جهادی شهید حمید هاشمی دانشگاه بوعلی همدان با اشاره به مشکل آنتن دهی خط تلفن و اینترنت روستا گفت: آنتن دهی خط تلفن و اینترنت روستا یکی دیگر از معضلات و مشکلات این روستاها است به عنوان مثال گروه های جهادی ما برای آپلود یک فیلم یا عکس یا تماس با خانواده خود باید تمام قسم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولین در روستاهای محروم حضور پیدا کنند

مسئولین در روستاهای محروم حضور پیدا کنند