مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 16:452023-09-20اقتصادي

آبرسانی پایدار به 10 هزار روستا در دولت سیزدهم محقق می شود


رییس مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو از تامین پایدار آب شرب بیش از 10 هزار روستا در قالب جهاد آبرسانی به روستاها در دولت سیزدهم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، میثم جعفرزاده رییس مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو ظهر امروز در نشستی با مدیرعامل آبفای استان اصفهان و مدیرکل دفتر روستایی و امور شوراهای استانداری از تامین پایدار آب شرب بیش از 10 هزار روستا در قالب جهاد آبرسانی به روستاها خبر داد و اظهار داشت: به طور قطع هیچ کدام از پروژه های آبرسانی به روستاهای اقصی نقاط کشور ناتمام نخواهد ماند.

وی با اشاره به پیشرفت 41 درصدی پروژه های آبرسانی در 3 شهرستان نایین، فریدونشهر و سمیرم گفت: استان اصفهان در طرح جهادآبرسانی به روستاها از پیشرفت قابل توجهی برخوردار است و پیش بینی می شود با توجه به توان فنی دست اندرکاران این پروژه در اصفهان، در آینده نزدیک شاهد پیشرفت بیشتر اجرای این طرح در استان باشیم.

جعفرزاده طرح آبرسانی به روستاها را پروژه ای جهادی دانست و بیان کرد: همه ارکان نظام با همبستگی و تعامل با یکدیگر درصدد اجرای کامل این پروژه هستند چرا که این طرح جهادی همیت و تلاش همگان را می طلبد.

رییس مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو با اشاره به آبرسانی به روستاهای صعب العبور عنوان کرد: در برخی از روستاهای صعب العبور که دارای 5 الی 6 خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی پایدار به 10 هزار روستا در دولت سیزدهم محقق می شود

آبرسانی پایدار به 10 هزار روستا در دولت سیزدهم محقق می شود