مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 شهریور 1402 ساعت 10:002023-09-07اقتصادي

42 واحد صنعتی راکد در سیستان و بلوچستان احیا شد


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: در راستای تحقق شعار سال مبنی بر «مهار تورم و رشد تولید» 42 واحد صنعتی راکد در استان احیا شد.

- زاهدان- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: در راستای تحقق شعار سال مبنی بر مهار تورم و رشد تولید 42 واحد صنعتی راکد در استان احیا شد.

ایرج حسن پور در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص برنامه های عملیاتی در حوزه تولید و اشتغال صنعت معدن و تجارت در سال جاری، اظهار کرد: با صدور تعداد 60 پروانه بهره برداری صنعتی زمینه اشتغال حدود 510 نفر در سیستان و بلوچستان مهیا شد.

وی از فعال سازی و راه اندازی مجدد تعداد 42 واحد تولیدی راکد، با اشتغال 329 نفر در بخش صنعت و معدن خبر داد و افزود: افزایش ظرفیت تعداد 40 واحد نیمه فعال (با کمتر از 50 درصد ظرفیت اسمی) با اشتغال 160 نفر و استفاده از ظرفیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان و تأمین منابع مالی (طرح رونق تولید، طرح تام، بند الف تبصره 18 و پرداخت از طریق منابع داخلی بانک ها) از جمله اقدامات مهم به شمار می رود.

این مقام مسئول ادامه داد: در راستای نیازسنجی ظرفیت های تولیدی کشورهای همسایه برای توسعه صادرات در قالب طرح توازن سرمایه گذاری زمینه اشتغال افزون بر 420 نفر به طور مستقیم در طرح آلکالوییدهای دارویی، طرح تراکتورسازی، طرح ادوات و تجهیزات کشاورز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

42 واحد صنعتی راکد در سیستان و بلوچستان احیا شد

42 واحد صنعتی راکد در سیستان و بلوچستان احیا شد