مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 22:102023-09-02بين الملل

روسیه: بیش از 250 نظامی اوکراینی کشته شدند


وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در 24 ساعت گذشته اعلام کرد: بیش از 250 نظامی اوکراینی کشته شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه امروز شنبه در بیانیه ای در خصوص روند ادامه عملیات ویژه روسیه در اوکراین در 24 ساعت گذشته اعلام کرد: در محور دونتسک جنوبی تلفات دشمن بالغ بر 105 سرباز، 4 تانک و یک انبار مهمات بود.

وزارت دفاع روسیه در این خصوص می افزاید: در محور زاپروژیا 4 حمله در مناطق شهرک های رابوتینا و وروو دفع شدند.

حدود 115 سرباز اوکراینی کشته شدند.

بیانیه مذکور در ادامه اضافه می کند: حملات نیروهای مسلح اوکراین در محو ردونتسک دفع شد و بیش از 250 نظامی اوکراینی کشته شدند.

این بیانیه در ادامه می افزاید: در منطقه دیلویکا دونتسک 2 پست فرماندهی و دیده بانی نیروهای اوکراین و در منطقه آودیوکا مرکز ارتباطات تیپ 110 دشمن منهدم شدند.

ضدحملات ارتش اوکراین که از ماه ها پیش مقامات و رسانه های غربی و اوکراینی با آب وتاب فراوان وعده آن را داده بودند، سرانجام 4 ژوئن (14 خرداد) بی سروصدا و بدون اعلام رسمی در محورهای مختلف آغاز شد و بنا بر گزارش ها، نیروهای اوکراینی نه تنها تاکنون موفق به شکست خطوط دفاعی ارتش روسیه و پیشروی چشمگیری نشده اند، بلکه حجم زیادی از تجهیزات نظامی مدرن ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه: بیش از 250 نظامی اوکراینی کشته شدند

روسیه: بیش از 250 نظامی اوکراینی کشته شدند