مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 10:552023-08-23اقتصادي

بنیاد مستضعفان 1500 واحد مسکن محرومان احداث می کند


معاون بنیاد مستضعفان و مدیرعامل بنیاد علوی گفت: در راستای تأمین مسکن، نیازمندان یک هزار و 500 واحد برنامه ریزی شده که به زودی تحویل نیازمندان خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وحید خاوه ای پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار با استاندار اردبیل از اختصاص 600 میلیارد تومان اعتبار در حوزه های مختلف عمرانی، زیرساختی، بهداشت و درمان، اشتغالزایی، معیشتی، آموزشی و فرهنگی برای حمایت از مناطق محروم استان اردبیل در سه سال گذشته خبر داد.

وی تصریح کرد: بنیاد علوی به عنوان بازوی محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان در شهرستان های گرمی و انگوت به عنوان منطقه هدف و در شهرستان های خلخال، کوثر و مشگین شهر به عنوان مناطق ویژه در عرصه های مختلف محرومیت زدایی فعالیت می کند.

معاون بنیاد مستضعفان و مدیرعامل بنیاد علوی گفت: در راستای تأمین مسکن نیازمندان یک هزار و 500 واحد در برنامه ریزی ها دیده شده که از این تعداد 700 واحد تحویل یا عملیات اجرایی آن در حال انجام است.

خاوه ای افزود: به تازگی نیز در جریان سیل در پنج شهرستان استان اردبیل، تعمیر و بازسازی 500 واحد از خانه های سیل زدگان با مساعدت بنیاد مستضعفان آغاز شده است.

وی به اقدامات متعدد حمایتی این بنیاد در زمینه توزیع بسته های غذایی برای مادران باردار و نیازمند اشاره کرد و ادامه داد: این کمک ها به طور متمرکز ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد مستضعفان 1500 واحد مسکن محرومان احداث می کند

بنیاد مستضعفان 1500 واحد مسکن محرومان احداث می کند