مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 15:402023-09-19اقتصادي

آمادگی سرمایه گذاری 20 میلیاردی در طرح های دانش بنیان لجستیک و حمل ونقل


مدیرعامل شرکت توسعه دانش بنیان سینا گفت: رویداد پل سرمایه گذاری با عنوان «لجستیک و حمل ونقل هوشمند» با طرح هایی از شرکت های دانش بنیان برگزار می شود و این شرکت آمادگی سرمایه گذاری 20 میلیارد تومانی در طرح های برتر دارد.

- مدیرعامل شرکت توسعه دانش بنیان سینا گفت: رویداد پل سرمایه گذاری با عنوان لجستیک و حمل ونقل هوشمند با طرح هایی از شرکت های دانش بنیان برگزار می شود و این شرکت آمادگی سرمایه گذاری 20 میلیارد تومانی در طرح های برتر دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یاسر خانی در نشست خبری به مناسبت آغاز دومین رویداد از سلسله رویدادهای پل سرمایه گذاری تحت عنوان پل دوم: لجستیک و حمل ونقل هوشمند ، گفت: شرکت سینا از سال 1396 کار خود را آغاز کرده و در مقاطع مختلف کارهای متنوعی انجام داده است.

سینا، بازوی سرمایه گذاری خطرپذیر بنیاد مستضعفان است و 9 شرکت زیرمجموعه دارد.

وی ادامه داد: سرمایه گذاری خطرپذیر یا VC در کشور زیاد است، اما ما زیرمجموعه بنیاد مستضعفان هستیم و باید در خدمت شرکت های بنیاد باشیم.

از این رو در دوره جدید مدیریت، سند راهبردی سینا را بر اساس اسناد بالادستی بنیاد مستضعفان تدوین کردیم؛ دو موضوع به عنوان راهبردهای اساسی برای فعالیت هایمان در نظر گرفتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی سرمایه گذاری 20 میلیاردی در طرح های دانش بنیان لجستیک و حمل ونقل

آمادگی سرمایه گذاری 20 میلیاردی در طرح های دانش بنیان لجستیک و حمل ونقل