مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 06:352023-09-12فرهنگي

داوری از 1365 عکس هنرمندان در ششمین اشکواره حسینی


دبیر بخش عکس ششمین اشکواره ملی فرهنگی و هنری حسینی با اشاره به ارسال یک هزار و 365 عکس از 273 عکاس به دبیرخانه این رویداد مهم، گفت: آثار هنرمندان 4 کشور ایران، - سمانه شیرازی در حاشیه برگزاری نمایشگاه عکس ششمین همایش ملی فرهنگی و هنری اشکواره حسینی به میزبانی تالار نمایشگاهی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آمل، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار کرد: امسال ششمین دوره اشکواره فرهنگی و هنری حسینی با رویکرد ملی آغاز شده و فراخوان آن در استان های مختلف کشور منتشر شد.

وی با اشاره به اینکه پس از پایان مهلت ارسال آثار شاهد استقبال گسترده و بسیار خوب از هنرمندان و عکاسان سراسر کشور بودیم، افزود: در این بخش تعداد 273 عکاس از همه استان های کشور اثر فاخر و ارزشمند خود را به دبیرخانه اشکواره ارسال کردند که در مجموع شامل یک هزار و 365 اثر بوده است.

دبیر بخش عکس ششمین اشکواره ملی فرهنگی و هنری حسینی تصریح کرد: داوری آثار با دقت خاص و حضور داوران برجسته ملی انجام شد تا در پایان 32 اثر توسط هیأت داوران برای راهیابی به مرحله نمایشگاهی انتخاب شدند.

شیرازی یاداور شد: با توجه به اینکه فراخوان دریافت آثار در سطح بین المللی منتشر نشده بود ولی علاوه بر ایران اسلامی، شرکت کنندگان زیادی از سه کشور عراق، افغانستان و ترکیه داشتیم که نزدیک به 50


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوری از 1365 عکس هنرمندان در ششمین اشکواره حسینی

داوری از 1365 عکس هنرمندان در ششمین اشکواره حسینی