مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 11:002023-08-27سياسي

نماینده مجلس زمان اجرای قانون حجاب را اعلام کرد


رییس کمیسیون قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در مجلس شورای اسلامی گفت: 99 درصد مفاد لایحه حجاب و عفاف، جنسیتی نیست و در آن اشاره به زن یا مرد بودن نشده بلکه فقط موارد خاصی مانند کشف حجاب برای زنان مطرح شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، امیرحسین بانکی پور شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران در اصفهان با اشاره به ویژگی های لایحه حجاب و عفاف افزود: در مواردی مانند برهنگی یا بد پوششی هیچ جنسیتی مُراد ما نیست و برای همه مردان و زنان مطرح است بعنوان مثال الگوی لباس برای دانش آموزان دختر و پسر مطرح شده است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه پیش بینی ما این است که این قانون از مهر امسال اجرایی شود، تاکید کرد: در هفته های اخیر روایت سازی های متعددی از قانون حجاب و عفاف صورت گرفته که برخی از آنها بیشتر شبیه به لطیفه است اما آنچه در برخی رسانه ها تصویرسازی شده با اصل این قانون، بسیار متفاوت است.

وی همچنین گفت: بازدارندگی این قانون به حدی قوی است که پیش بینی می کنیم تا پاییز امسال عمده ساختارشکنی ها و ناهنجاری های اجتماعی در بخش حجاب و عفاف در جامعه برطرف خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه این قانون، بگیر و ببند نیست، اضافه کرد: در مواردی مشخص شده که از افرادی که مرتکب جرائم مربوط به این قانون شدند استفاده نشود اما این موضوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس زمان اجرای قانون حجاب را اعلام کرد

نماینده مجلس زمان اجرای قانون حجاب را اعلام کرد