مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 16:152023-09-14اقتصادي

الزامات دیده نشده برای توسعه متوازن در استان گیلان


حفاظت از محیط زیست با اجرای سیاست ها و مقرراتی که استفاده پایدار از منابع را ترویج می کند برای توسعه پایدار بسیار مهم است که می تواند به افزایش سطح بهینه بهره برداری کمک کند.

- استان گیلان و شهر رشت به عنوان یکی از شاخص ترین نمونه های الگوی فرهنگی، اقتصادی و سیاسی می تواند جامعه آماری مناسبی از توازن توسعه ای در سطوح خدمات نظام برای مردم باشد.

توسعه متوازنی که به استفاده عادلانه و پایدار از منابع و زیرساخت های استان با در نظر گرفتن ظرفیت منطقه برای حمایت از فعالیت های اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی تاکید دارد که تحقق این امر مستلزم حصول اطمینان از تمرکززدایی ابتکارات توسعه در یک منطقه یا بخش بوده تا ارتقای فرصت ها و مزایای برابر برای همه ساکنان آن توامان گسترش یابد.

این گسترش می تواند با برآورد ظرفیت های بالفعل شامل ارزیابی منابع و زیرساخت های موجود در استان گیلان و همچنین ظرفیت های بالقوه شامل رشد و توسعه به منظور تعیین سطح بهینه بهره برداری، بدون ایجاد اثرات منفی بر محیط زیست، منابع طبیعی و جامعه پایدار باشد.

بدوی ترین بعد تعیین سطح بهره برداری از ظرفیت های توسعه ای بررسی زیرساخت هاست که این امر می تواند شامل بهبود شبکه های حمل و نقل مانند بزرگراه ها و راه آهن برای اتصال گیلان با سایر مناطق کشور و دنیا و همچنین شامل س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزامات دیده نشده برای توسعه متوازن در استان گیلان

الزامات دیده نشده برای توسعه متوازن در استان گیلان