مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 19:302023-09-22سياسي

مدرسه پنج کلاسه استثنایی ایلخچی افتتاح شد


جهت توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی، مدرسه پنج کلاسه استثنایی ایلخچی با متراژ 225 متر مربع افتتاح شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی جهت توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی، مدرسه پنج کلاسه استثنایی ایلخچی با متراژ 225 متر مربع افتتاح شد.

مدرسه پنج کلاسه استثنایی شهرستان ایلخچی با متراژ 225 متر مربع با حضورمتفکر آزاد، نماینده مردم شریف تبریز، آذرشهر و اسکو و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، فرهودی، مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی و مسئولین شهرستانی برگزار شد.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی در آیین افتتاحیه این مدرسه گفت: سال جاری دانش آموزان یک مهر با شکوهی را تجربه خواهند کرد.

فرهاد فرهودی افزود: افتتاح 2000 پروژه آموزشی در کشور یک حرکت بزرگ جهادی است و لذا اگر بخواهیم عظمت این حرکت را بیان کنیم، این بس است که سال جاری مجموع مدارس افتتاحی جمهوری اسلامی ایران از کشورهای حاشیه خلیج فارس بیشتر است که نشان دهنده عظم دولت جمهوری اسلامی ایران است که در راستای ایمن سازی مدارس که زیربنای سخت افزاری توسعه آینده کشور عظم راسخی دارند.

وی ضمن تشکر و قدردانی از خیرین مدرسه ساز استان، اظهار کرد: سال جاری در استان آذربایجان شرقی، 105 پروژه آموزشی با اعتباری بالغ بر 355 میلیارد تومان که 105 م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه پنج کلاسه استثنایی ایلخچی افتتاح شد

مدرسه پنج کلاسه استثنایی ایلخچی افتتاح شد