مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 15:152023-08-30سياسي

حل معضلات صنعت با بیش از 10 هزار طرح دانشگاهی


معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری عنوان کرد: طی سال گذشته دانشگاه ها و پژوهشکده های کشور توانستند با اجرای 10 هزار و 835 طرح در راستای حل مشکلات صنعت قدم بردارند.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری عنوان کرد: طی سال گذشته دانشگاه ها و پژوهشکده های کشور توانستند با اجرای 10 هزار و 835 طرح در راستای حل مشکلات صنعت قدم بردارند.

پیمان صالحی امروز چهارشنبه هشتم شهریورماه در بازدید از دانشگاه های صنعتی قوچان گفت: نگاه رهبر معظم انقلاب به حوزه تولید علم یک نگاه خاص و متفاوت بوده به طوری که در برنامه هفتم توسعه حفظ آهنگ رشد علمی کشور را مورد تأکید قرار داده اند.

وی افزود: تولیدات علمی و اقتصاد دانش بنیان رابطه مستقیم دارند به طوری که طی سال گذشته دانشگاه ها و پژوهشکده های کشور توانستند با اجرای 10 هزار و 835 طرح و اعتبار 4 هزار و 700 میلیارد تومان در راستای حل مشکلات صنعت قدم بردارند.

معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: دانشگاه ها با ایجاد رابطه ای درست و منطقی با صنعت می توانند علاوه بر بودجه وزارت علوم درآمدهای قابل توجه از منابع دانش بنیان کسب نمایند.

صالحی ادامه داد: قانون جهش دانش بنیان علاوه بر کمک به دانشگاه ها برای صنایع نیز مهم است زیرا اگر شرکت های تولیدی با دانشگاهی عقد قرارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل معضلات صنعت با بیش از 10 هزار طرح دانشگاهی

حل معضلات صنعت با بیش از 10 هزار طرح دانشگاهی