مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 14:452023-09-14سياسي

مراسم عزاداری نیروهای مسلح کرمان و زرند در سوگ پیامبر اسلام و سبط اکبر


جمعی از نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان های کرمان و زرند امروز 23 شهریور ماه در قالب هیئت عزاداری در سوگ پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و امام حسن مجتبی علیه السلام به عزاداری پرداختند.

- در سالروز رحلت پیامبر و شهادت امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد مراسم عزاداری نیروهای مسلح کرمان و زرند در سوگ پیامبر اسلام و سبط اکبر ایسنا/کرمان جمعی از نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان های کرمان و زرند امروز 23 شهریور ماه در قالب هیئت عزاداری در سوگ پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و امام حسن مجتبی علیه السلام به عزاداری پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همزمان با فرارسیدن 28 ماه صفر سالروز رحلت جانگداز پیامبر عظیم الشأن اسلام حضرت محمد صلی الله علیه و آله و شهادت مظلومانه امام حسن مجتبی علیه السلام جمع کثیری از نیروهای نظامی، انتظامی، بسیجیان و بازنشستگان شهرستان زرند در قالب هیئت عزاداری از حسینیه ثارالله سپاه تا سقاخانه اباالفضل علیه السلام سوگواری کردند.

در این مراسم معنوی که با مداحی و نوحه خوانی مداحان اهل بیت علیه السلام همراه بود نیروهای مسلح و بسیجیان زرند با همراهی مردم ولایت مدار به عزاداری پرداختند و عشق و ارادت خود را به ساحت مقدس پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و ائمه اطهار ابراز کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم عزاداری نیروهای مسلح کرمان و زرند در سوگ پیامبر اسلام و سبط اکبر

مراسم عزاداری نیروهای مسلح کرمان و زرند در سوگ پیامبر اسلام و سبط اکبر