مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 16:062023-09-13اقتصادي

تشکیل پرونده تخلف 400 میلیونی برای یکی از مدارس غیرانتفاعی یاسوج


معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد به مدارس غیرانتفاعی در خصوص لحاظ نکردن شهریه مصوب هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، روح الله باقری در نشست شورای اداری شهرستان بویراحمد گفت: گشت مشترکی با حضور تعزیرات حکومتی، بازرسی، اتاق اصناف و آموزش و پرورش تشکیل و بر فروشگاه های لباس مدارس و خیاطی ها جهت اعمال قیمت مصوب لباس مدارس و جنس پارچه نظارت می کنند.

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن تجارت استان افزود: همچنین نظارت بر واحدهای فروش لوازم التحریر ادامه دارد و تاکنون چندین واحد متخلف لوازم التحریر گران فروش را پلمب کردیم.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه پاییزه در آستانه بازگشایی مدارس داریم برپا می شود گفت: شهریه مدارس غیرانتفاعی اعلام شده اما برخی از این مدارس شهریه ای بالاتر از آنچه مصوب شده را اعمال کردند که پرونده تخلف سنگینی برای یکی از این مدارس تشکیل و بیش از 400 میلیون تومان هم جریمه شد.

باقری عنوان کرد: وظیفه نظارت بر خدمات را داریم بنابراین به مدارس غیرانتفاعی هشدار می دهیم به استناد وظیفه ای که داریم مدارس غیرانتفاعی را زیر ذره بین قرار دادیم و هر مدرسه ای که از قیمت مصوب عدول کند مشمول جریمه سنگینی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل پرونده تخلف 400 میلیونی برای یکی از مدارس غیرانتفاعی یاسوج

تشکیل پرونده تخلف 400 میلیونی برای یکی از مدارس غیرانتفاعی یاسوج