مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 14:052023-09-13بين الملل

جزییات محموله تسلیحاتی اهدایی به تشکیلات خودگردان/ واکنش نتانیاهو


منابع فلسطینی از انتقال یک محموله تسلیحاتی بزرگ شامل سلاح های سبک، خودروهای زرهی و تجهیزات پیشرفته جاسوسی و ردیابی از سوی ارتش رژیم صهیونیستی به تشکیلات خودگردان خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، منابع عبری به نقل از یک مقام تشکیلات خودگردان، از تحویل یک محموله بزرگ تسلیحاتی به این تشکیلات از سوی ارتش رژیم صهیونیستی خبر دادند.

براین اساس، این محموله شامل سلاح سبک، خودروهای زرهی و تجهیزات پیشرفته جاسوسی و ردیابی می شود که از سوی آمریکا با موافقت تل آویو و از طریق مرز اردن به کرانه باختری منتقل شده تا تحویل سرویس امنیتی تشکیلات خودگردان شود.

بنابر اعلام منابع آگاه، سرویس امنیتی تشکیلات خودگردان از این تجهیزات پیشرفته می تواند در جمع آوری اطلاعات و داده های جاسوسی به ویژه از تلفن های همراه و شبکه مخابرات فلسطین، اقدام کند.

روزنامه یسراییل هایوم در این باره نوشت: تجهیزات و خودروهای زرهی که به سرویس امنیتی تشکیلات خودگردان تحویل داده شده، در راستای مقابله با مبارزان فلسطینی به ویژه از دو جنبش حماس و جهاد اسلامی بوده است.

براین اساس، سرویس امنیتی تشکیلات خودگردان به عنوان نمونه می تواند از این تجهیزات برای رصد تحرکات مبارزان مقاومت در اردوگاه جنین استفاده کرده و آنان را بازداشت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات محموله تسلیحاتی اهدایی به تشکیلات خودگردان/ واکنش نتانیاهو

جزییات محموله تسلیحاتی اهدایی به تشکیلات خودگردان/ واکنش نتانیاهو