مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 17:302023-08-23ورزشي

700 شطرنج باز در جام بین المللی ابن سینا همدان شرکت کرده اند


بیش از 700 شطرنج باز در جام بین المللی شطرنج اوپن ابن سینا همدان شرکت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیرعرفان هاشمی ظهر چهارشنبه در نشست خبری مسابقات بین المللی شطرنج ابن سینا همدان اظهار کرد: به مناسبت زادروز حکیم ابوعلی سینا و روز همدان شاهد برگزاری 3 رویداد مهم ملی و بین المللی در همدان هستیم.

وی افزود: هفدهمین دوره مسابقات بین المللی شطرنج اوپن ابن سینا دوم لغایت نهم شهریور ماه در دانشگاه بوعلی سینا همدان برگزار می شود.

رییس هیئت شطرنج استان همدان با اشاره به استقبال بی نظیر از این مسابقات گفت: سال 97 مسابقات اوپن با حضور 393 شطرنج باز، سال 98 با حضور 444 شطرنج باز و بعد از 4 سال وقفه امسال شاهد استقبال بی نظیر 700 نفری از این رویداد بین المللی هستیم.

هاشمی خاطرنشان کرد: شطرنج بازان افغانستان، ترکمنستان، عراق، هلند، اتریش، ارمنستان و اندونزی در این مسابقات شرکت کرده اند.

وی با بیان اینکه مجموع جوایز این مسابقات 320 میلیون تومان است، بیان کرد: هزینه این مسابقات از ورودی شطرنج بازان و کمک دستگاه ورزش تأمین شده است.

رییس هیئت شطرنج استان همدان عنوان کرد: هزینه برگزاری یک رویداد بین المللی در شطرنج فوق العاده بالا است به طوری که ما باید برای ورود یک شطرنج باز خارجی حق القدم به علاوه هزینه رفت و آمد، پذیرایی و اسکان را پرداخت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

700 شطرنج باز در جام بین المللی ابن سینا همدان شرکت کرده اند

700 شطرنج باز در جام بین المللی ابن سینا همدان شرکت کرده اند