مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 16:402023-09-19سياسي

انتقاد به دو فوریتی بودن لایحه بسته تشویقی حمل و نقل عمومی برای سال تحصیلی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ناصر امانی در واکنش به دوفوریتی بودن لایحه بسته تشویقی حمل و نقل عمومی برای سال تحصیلی گفت: اولاً هفته قبل اعلام شد که شهرداری قرار است مهر ماه از دانش آموزان و دانشجویان بابت حمل و نقل هزینه ای نگیرد و قبل از این .

- عضو شورای شهر تهران در واکنش به لایحه دوفوریتی بسته تشویقی حمل و نقل عمومی برای سال تحصیلی گفت: از طرح ابتکاری شهردار تهران تشکر می کنم؛ موافق اصل لایحه هستیم، اما با پنج روز تاخیر.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ناصر امانی در واکنش به دوفوریتی بودن لایحه بسته تشویقی حمل و نقل عمومی برای سال تحصیلی گفت: اولاً هفته قبل اعلام شد که شهرداری قرار است مهر ماه از دانش آموزان و دانشجویان بابت حمل و نقل هزینه ای نگیرد و قبل از این که مصوبه شورا درخواست شود؛ رسانه ها از قول شهرداری اعلام کردند که رایگان است.

ثانیاً دو فوریت تعریف دارد و برابر آیین نامه داخلی شورا دو فوریت وقتی است که یا در خطر باشد یا بخواهد از دست برود.

الآن می خواهیم به قشر دانش آموز و دانشجو یک ماهه امتیازی بدهیم و چیزی از دست نمی رود و یک فوریت را تصویب می کنیم و ابعادش بررسی می شود که مثلاً چه تعداد است و احراز هویت دانش آموزان و دانشجویان در ورودی های مترو و اتوبوس به چه شکل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد به دو فوریتی بودن لایحه بسته تشویقی حمل و نقل عمومی برای سال تحصیلی

انتقاد به دو فوریتی بودن لایحه بسته تشویقی حمل و نقل عمومی برای سال تحصیلی