مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 08:152023-08-23سياسي

قهرمان مدافع حرم شاهچراغ (ع) تکاور افتخاری شد


مراسم اهدای لوح،نشان و خنجر منقش به نشان تکاور به قهرمان مدافع حرم حضرت شاه چراغ (ع) با حضور فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس و فرمانده دانشگاه افسری امام علی (ع) نزاجا برگزار شد.

- شیراز-مراسم اهدای لوح،نشان و خنجر منقش به نشان تکاور به قهرمان مدافع حرم حضرت شاه چراغ (ع) با حضور فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس و فرمانده دانشگاه افسری امام علی (ع) نزاجا برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مراسم اهدای لوح، نشان و خنجر تکاور به قهرمان مدافع حرم حضرت شاه چراغ (ع) شامگاه سه شنبه با حضور فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس، فرمانده دانشگاه افسری امام علی (ع) نزاجا، هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی های ارتش در منطقه فارس و جمعی از فرماندهان و مسئولان یگان های ارتش در منطقه فارس در مرکز آموزش علوم و فنون رزمی نزاجا برگزار شد.

فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس گفت: فرزاد بادپا توانست با حرکت قهرمانانه خود از ریختن خون های بی گناه زیادی در حرم مقدس حضرت شاه چراغ (ع) جلوگیری کند و به قولی با این کار ره صد ساله را یک شبه بپیماید و این خلاصه آن چیزی است که ما تلاش می کنیم در دوره های آموزشی به دانشجویان و نظامیان بیاموزیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمان مدافع حرم شاهچراغ (ع) تکاور افتخاری شد

قهرمان مدافع حرم شاهچراغ (ع) تکاور افتخاری شد