مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 13:552023-08-28سياسي

مسائل و مشکلات دانشگاه خلیج فارس با تعامل و همفکری قابل حل است


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه خلیج فارس بوشهر گفت: مسائل و مشکلات دانشگاه خلیج فارس با تعامل و همفکری قابل حل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام رضا جمالی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: امروز شاهد پیشرفت های قوی و ارزشمند و عبور از بحران های متعدد توسط دانشگاه خلیج فارس در مسیر انقلاب اسلامی هستیم و با استفاده از تمام ظرفیت ها، در تداوم راه شهدا و امام (ره)، پیشرفت های ارزشمندی دارد که جا دارد از ریاست دانشگاه، اعضای هیئت علمی، یاوران علمی و دانشجویان تقدیر و تشکر شود.

وی اضافه کرد: سال پیش با شروع سال تحصیلی درگیر اغتشاشات و برخی اعتراضات در خارج و درون دانشگاه ها بودیم که رییس دانشگاه در وسط میدان در برابر همه گرفتاری ها و جنگ شناختی ایستاد و نگذاشت این اتفاقات موجب نا آرامی در حوزه های علمی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و مالی شود و با صلابت برنامه ریزی کردند و از بحران ها با کمک همه خوبان دانشگاه و همراهی ستودنی مسئولین محترم استان، عبور کردند.

جمالی ادامه داد: این در حالی بود که توفیقات مضاعفی در موضوعات مختلف داشتند از جمله انعقاد تفاهم نامه های مختلف در خصوص ارتباط با صنعت، پیشرفت در برنامه های فرهنگی در کشور که از نظر کیفیت و کمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسائل و مشکلات دانشگاه خلیج فارس با تعامل و همفکری قابل حل است

مسائل و مشکلات دانشگاه خلیج فارس با تعامل و همفکری قابل حل است