مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 14:102023-08-29بين الملل

دفع چهار حمله پهپادی اوکراین به خاک روسیه


وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که چهار عملیات نیروهای اوکراین با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین برای حمله به خاک این کشور را دفع کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در ادامه سلسله حملات خرابکارانه و تروریستی نظامیان اوکراینی با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین به خاک فدراسیون روسیه، مسکو امروز (سه شنبه) هم از دفع چند عملیات پهپادی رژیم کی یف خبر داد.

وزارت دفاع روسیه در بیانیه های جداگانه ای اعلام کرد که چهار مرتبه تلاش عوامل رژیم کی یف برای انجام حملات تروریستی با استفاده از پهپاد به اهدافی در داخل خاک این کشور را خنثی کرده است.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، در یکی از این بیانیه ها آمده است که دو هواپیمای بدون سرنشین اوکراینی توسط سامانه های پدافند هوایی ارتش روسیه بر فراز قلمرو شبه جزیره کریمه سرنگون شدند.

این وزارتخانه گفت که در منطقه تولا نیز دو فروند پهپاد نیروهای رژیم کی یف توسط سامانه های پدافند هوایی در این منطقه منهدم شدند.

وزارت دفاع روسیه توضیح داد که تلاش دیگر نظامیان اوکراینی برای انجام حمله تروریستی به اهداف غیرنظامی در منطقه بلگورود را دفع کرده است.

به نوشته اسپوتنیک، نیروی هوایی روسیه همچنین یک پهپاد و یک موشک کروز اوکراینی را بر فراز دریای سیاه که شبه جزیره کریمه را هدف گرفته بودند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفع چهار حمله پهپادی اوکراین به خاک روسیه

دفع چهار حمله پهپادی اوکراین به خاک روسیه