مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 15:352023-08-25اقتصادي

رهاورد هفته دولت برای شهرستان قاینات


افتتاح و کلنگ زنی 163 طرح اقتصادی، عمرانی و خدماتی با مجموع  2357 میلیارد تومان، رهاورد هفته دولت برای مردم شهرستان قاینات است.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: افتتاح و کلنگ زنی 163 طرح اقتصادی، عمرانی و خدماتی با مجموع  2357 میلیارد تومان، رهاورد هفته دولت برای مردم شهرستان قاینات است.

جواد قناعت، امروز جمعه 3 شهریور در حاشیه افتتاح واحد بریکت سازی مجتمع فولاد قاینات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از این تعداد 153 پروژه با اعتبار 1810 میلیارد تومان افتتاح و عملیات اجرایی 10 پروژه با اعتبار 547 میلیارد تومان آغاز خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با ذکر این نکته که در جریان سفر امروز به شهرستان قاینات، افتتاح و آغاز عملیات اجرایی چهار طرح عمرانی، اقتصادی و خدماتی را با اعتبار 1569 میلیارد تومان داشتیم، بیان کرد: سالن ورزشی چند منظوره روستای تیغاب با مساحت 1200 مترمربع و با هزینه کرد 9 میلیارد تومان تکمیل و به بهره برداری رسید.

استاندار بیان کرد: عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح شهر نیمبلوک نیز همزمان با دومین روز از هفته دولت آغاز شد که این طرح ارزشمند و فاخر از محل مسئولیت های اجتماعی فولاد قاینات با اعتبار 60 میلیارد تومان اجرایی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهاورد هفته دولت برای شهرستان قاینات

رهاورد هفته دولت برای شهرستان قاینات