مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 10:552023-08-31اجتماعي

سهمیه را بهانه نکنید؛ درس بخوانید!


«اسماعیل نصراللهی» یکی از داوطلبان کنکور، به رغم معلولیت شدید جسمی موفق شد در رشته علوم انسانی، رتبه 25 را به دست بیاورد؛ او جثه نحیفی دارد و هیچ یکی از اعضای بدنش را نمی تواند تکان دهد.

- اسماعیل نصراللهی یکی از داوطلبان کنکور، به رغم معلولیت شدید جسمی موفق شد در رشته علوم انسانی، رتبه 25 را به دست بیاورد؛ او جثه نحیفی دارد و هیچ یکی از اعضای بدنش را نمی تواند تکان دهد.

خبرگزاری مهر ؛ گروه مجله: دومین پنجشنبه شهریور ماه است و گرچه خیلی ها این آخر هفته منتهی به اربعین حسینی را راهی عراق شده اند تا خودشان را به رفقای امام حسینی شان در مشایه برسانند، اما باز هم ما به رسم هر هفته، قبل از آدینه سراغ مرور اخبار می رویم تا خیالمان راحت باشد وقتی وارد هفته جدید می شویم، خبری را از قلم گوش و چشم نینداخته ایم.

اینجا، نگاهی به مهم ترین و جالب ترین تیترهای هفت روز گذشته می اندازیم: کنار قدم های جابر… چند روزی بیشتر تا اربعین 1402 باقی نمانده است.

چند سالی است که بیستم ماه صفر به فصل گرما گره خورده و امسال درست به میانه شهریور افتاده است.

اربعین که از اوایل دهه 90 در ایران پر سر و صدا شد، حالا به یک قرار بی برو برگرد تبدیل شده و دوستداران اهل بیت به هر سختی که باشد می کشند خودشان را به جمع خوبان برسانند و به عراق سفر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه را بهانه نکنید؛ درس بخوانید!

سهمیه را بهانه نکنید؛ درس بخوانید!