مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 20:302023-08-30سياسي

مهاجرپذیری دغدغه جدی مهریزی ها/اداره 295 آبادی با یک بخشداری


فرماندار شهرستان مهریز با اشاره به برخی چالش ها و دغدغه های این شهرستان گفت: مهاجرپذیری یکی از مهمترین دغدغه های این شهرستان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد دهقان بنادکی در نشست خبری به مناسبت هفته دولت با اشاره به برپایی نمایشگاه آوای خدمت اظهار داشت: این نمایشگاه مورد استقبال عموم مردمی که با دستگاه های خدمات رسان سر و کار بیشتری دارند، قرار گرفت.

وی با اشاره به پروژه های عمرانی که سال گذشته در مهریز اجرا شد، افزود: پروژه 174 واحدی با حضور رییس جمهور به متقاضیان تحویل داده شد همچنین ساختمان پزشکی قانونی و مدرسه 12 کلاسه خیرساز شاهدیه نیز از دیگر پروژه های تکمیل شده در سال گذشته است.

دهقان بنادکی با اشاره به پروژه هایی که روند احداث آنها طولانی شده است، عنوان کرد: سال گذشته مرکز خونگیری مهریز پس از سالها معطلی بهره برداری شد و این مرکز مورد استقبال مردم قرار گرفت به نحوی که از اول مرداد 1401 تاکنون نزدیک به هزار و 500 نفر برای اهدای خون به این مرکز مراجعه کردند و این آمار در حالی از عدد هزار عبور کرده که این مرکز تنها یک روز در هفته فعال است.

افتتاح 30 پروژه عمرانی طی هفته دولت در مهریز فرماندار مهریز با اشاره به افتتاح پروژه های هفته دولت در شهرستان مهریز عنوان کرد: در هفته دولت امسال 30 پروژه عمرانی در مهریز افتتاح و بهره بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهاجرپذیری دغدغه جدی مهریزی ها/اداره 295 آبادی با یک بخشداری

مهاجرپذیری دغدغه جدی مهریزی ها/اداره 295 آبادی با یک بخشداری