مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 12:352023-09-03اقتصادي

تشدید نظارت بر فروش بلیت هواپیما، قطار و اتوبوس در ایام اربعین


رییس سازمان حمایت از تشدید نظارت بر نرخ های حمل و نقل جاده ای، هوایی و ریلی از مبادی مختلف به مقصد پایانه های مرزی عراق از تاریخ 27 مرداد ماه به مدت یک ماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین فرهیدزاده اعلام کرد: با عنایت به ایام اربعین حسینی (ع) و پیش بینی افزایش تقاضای سفرهای زائران اربعین حسینی به عتبات عالیات به منظور برنامه ریزی جهت ارائه خدمات شایسته منظم و هماهنگ به زائرین، سازمان حمایت با ابلاغ بخشنامه ای به ادارات کل صمت استان های سراسر کشور، خواستار نظارت دقیق بر بازار و رصد قیمت کالا و خدمات اساسی به صورت مستمر شده است.

معاون وزیر صمت فرایند برگزاری این طرح را از 27 مردادماه و اتمام آن را پایان شهریورماه اعلام کرد و اظهار داشت: بازدیدهای نظارتی از اماکن اقامتی، مراکز پذیرایی و بین راهی، دفاتر خدمات مسافرتی (هوایی، جاده ای و ریلی)، مراکز اقامت موقت، پارکینگ ها، و همچنین رستوران ها و واحدهای عرضه کننده اقلام غذایی انجام و با متخلفان طبق قانون برخورد می شود.

بر اساس اعلام سازمان حمایت، وی در ادامه افزود: یکی دیگر از مواردی که در این بخشنامه متناسب با شرایط فعلی مورد توجه قرار گرفته رصد، نظارت و اهتمام ویژه به موضوع حمل و نقل اعم از هوایی، ریلی، جاده ای و پایانه های مسافربری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت بر فروش بلیت هواپیما، قطار و اتوبوس در ایام اربعین

تشدید نظارت بر فروش بلیت هواپیما، قطار و اتوبوس در ایام اربعین