مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 17:502023-08-28اقتصادي

شناسایی 84 فقره از املاک دستگاه های دولتی کرمانشاه برای مولدسازی


مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه از شناسایی 84 فقره از املاک دستگاه های دولتی کرمانشاه برای مولدسازی خبر داد و گفت: 51 فقره پرونده از این تعداد به ارزش 210 میلیارد تومان به سازمان خصوصی سازی ارسال شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمود رشیدی اقدم مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه امروز در نشست خبری با خبرنگاران، اظهار کرد: امور مالیاتی، گمرک، بیمه، بورس، اموال تملیکی، بانک ها و منطقه آزاد زیر مجموعه وزارت اقتصاد و دستگاه های مربوطه است.

وی مهمترین عامل رشد اقتصادی کشور را سرمایه گذاری دانست و گفت: جذب سرمایه گذار خارجی و داخلی به طور ویژه در استان دنبال می شود.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه تصریح کرد: لازمه جذب سرمایه گذار معرفی سرمایه ها، فرصت ها و ظرفیت های استان، است که در این راستا کلیپی را به منظور معرفی ظرفیت های استان به چند زبان دنیا آماده کرده ایم.

وی اشاره ای به جنگ اقتصادی و تحریم های علیه جمهوری اسلامی ایران داشت و افزود: وضعیت جذب سرمایه گذار در ایران قابل مقایسه با دیگر کشورها نیست، چون شرایط تحریم اجازه سرمایه گذاری به هر سرمایه گذار خارجی را نمی دهد.

تحریم ها در بهبود شاخص کسب و کار تأثیرگذار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 84 فقره از املاک دستگاه های دولتی کرمانشاه برای مولدسازی

شناسایی 84 فقره از املاک دستگاه های دولتی کرمانشاه برای مولدسازی