مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 18:352023-09-13بين الملل

بارزانی : به توافق با ایران پایبندیم


نچیروان بارزانی رییس اقلیم کردستان عراق تاکید کرد که اقلیم به توافق نامه امضا شده میان بغداد و تهران در خصوص خلع سلاح گروه های تروریستی تجزیه طلب پایبند است.

- رییس اقلیم کردستان عراق بر پایبندی به توافق نامه امضا شده میان بغداد و تهران در خصوص خلع سلاح گروه های تروریستی تجزیه طلب تاکید کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، نچیروان بارزانی رییس اقلیم کردستان عراق تاکید کرد که اقلیم به توافق نامه امضا شده میان بغداد و تهران در خصوص خلع سلاح گروه های تروریستی تجزیه طلب پایبند است.

  وی در عین حال مدعی شد که هیچ توجیهی برای آغاز عملیات نظامی علیه این گروه ها وجود ندارد.

  بر اساس گزارش میدل ایست نیوز، بارزانی گفت: توافق امضا شده ای بین عراق و ایران وجود دارد و ما در اقلیم کردستان به عنوان بخشی از عراق پایبند به این توافق هستیم و نمی خواهیم که اقلیم کردستان عراق منبع تهدیدی برای هر کدام از کشورهای همسایه باشد.

  بارزانی ادامه داد: در همین چارچوب و با همکاری و هماهنگی با بغداد، اقدامات مهمی صورت گرفته و امیدواریم این اقدامات سبب عدم بروز هرگونه مشکلات امنیتی و نظامی باشد.

  رییس اقلیم کردستان عراق ادعا کرد: معتقدم هیچ توجیهی برای آغاز عملیات نظامی از سوی ایران علیه این گروه ها و احزاب حاضر در خاک اقلیم کردستان عراق وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارزانی : به توافق با ایران پایبندیم

بارزانی : به توافق با ایران پایبندیم