مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 09:152023-09-08ورزشي

خطر در کمین ملی پوشان نمایندگان ایران/ ترس در چهره سه سرمربی


برنامه ای که برای سه نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا در نظر گرفته شده است میزان احتمالا افزایش ملی پوشان این تیم تیم را افزایش و ترس و نگرانی را برای مربیانشان ایجاد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سازمان لیگ فوتبال ایران پس از کش و قوس های فراوان برنامه نصف و نیمه ای را برای هفته پنجم تا نهم لیگ برتر ایران اعلام کرد تا باشگاه ها برنامه ریزی لازم را در این زمینه داشته باشند.

همزمانی بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، دیدارهای دوستانه تیم ملی ایران در تورنمنت چهار جانبه اردن و همچنین بازی های لیگ برتر باعث فشردگی نسبی برنامه نمایندگان فوتبال ایران در ACL بخصوص ملی پوشان پرسپولیس، سپاهان و نساجی مازندران شد.

به طور مثال پرسپولیس در 51 روز باید 9 دیدار را در حالی برگزار کند که در این میان باید حدود 12 روز بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی ایران برای حضور در تورنمنت اردن قرار دهد.

علیرضا بیرانوند، میلاد سرلک، مرتضی پورعلی گنجی، مهدی ترابی و وحید امیری بازیکنان حاضر در اردوی فعلی تیم ملی ایران هستند که بدون شک محمدحسین کنعانی زادگان نیز به جمع آنها اضافه می شود.

نیمی از ترکیب اصلی پرسپولیس که تقریبا هر 5 روز یک بار در شهرهای مختلف کشور بازی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر در کمین ملی پوشان نمایندگان ایران/ ترس در چهره سه سرمربی

خطر در کمین ملی پوشان نمایندگان ایران/ ترس در چهره سه سرمربی