مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 15:502023-09-12سياسي

محرومیت مازندران از صنایع سنگین به بهانه کشاورزی


عضو مجلس خبرگان رهبری در مازندران یکی از مشکلات جدی استان را نبود زمینه اشتغال برای جوانان است، خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه مازندران قطب کشاورزی است صنایع سنگین به این استان نمی دهند اما از طرف دیگر آب که نیاز کشاورزی در استان است را به جاهای دیگر می کشانند.

- ایسنا/مازندران عضو مجلس خبرگان رهبری در مازندران یکی از مشکلات جدی استان را نبود زمینه اشتغال برای جوانان است، خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه مازندران قطب کشاورزی است صنایع سنگین به این استان نمی دهند اما از طرف دیگر آب که نیاز کشاورزی در استان است را به جاهای دیگر می کشانند.

آیت الله علی معلمی امروز در شورای اداری مازندران که با حضور وزیر کشور در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: هماهنگی مسئولان در دولت سیزدهم منجر به خدمات مطلوب شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال هزینه کشت برنج افزایش یافت اما قیمت کشت پایین آمد، گفت: باید تعادل برقرار شود تا تولید کننده متضرر نشود.

عضو مجلس خبرگان رهبری در مازندران یکی از مشکلات جدی استان را نبود زمینه اشتغال برای جوانان است، خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه مازندران قطب کشاورزی است، صنایع سنگین به این استان نمی دهند اما از طرف دیگر آب که نیاز کشاورزی در استان است را به جاهای دیگر می کشانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومیت مازندران از صنایع سنگین به بهانه کشاورزی

محرومیت مازندران از صنایع سنگین به بهانه کشاورزی