مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 14:252023-09-08سياسي

امام جمعه موقت اصفهان: اسلام هراسی نماد دروغین حقوق بشر غربی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حجت الاسلام سید احمد محمودی امام جمعه موقت اصفهان در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلی امام خمینی(ره) اصفهان با اشاره به راهپیمایی عظیم، بی نظیر و دشمن شکن اربعین اظهارداشت: طبق آمار در راهپیمایی اربعین در عراق مردم از بیش از 100 کشور حضور داشتند و از ایران هم بیش از 4 میلیون نفر حضور پیدا کردند.

وی با بیان اینکه اولین اربعین شهادت امام حسین(ع) با حضور 2 نفر جابر و عطیه و بعد هم 30 تا 40 نفر از اهل بیت(ع) به این مراسم اضافه شدند، گفت: طبق آمار بیش از 22 میلیون عاشق فکر و اندیشه امام حسین(ع) در راهپیمایی شرکت کردند و این نشان دهنده عظمت مکتب امام حسین(ع) است.

محمودی با قدردانی از حضور پر رنگ مردم اصفهان و شهرستان های استان در راهپیمایی اربعین حسینی که عظمت آفریدند، بیان کرد:  راهپیمایی های اربعین، روز قدس و 22 بهمن مثلثی را تشکیل می دهند که یک هدف بزرگ که رسیدن به تمدن نوین بزرگ اسلامی است را دنبال می کند.

امام جمعه موقت اصفهان راهپیمایی اربعین را حرکتی خودجوش، با اراده، مستحکم همراه با آرامش و امنیت خواند و اظهارداشت: هرچه دشمنان این راهپیمایی را سانسور می کنند اما به گوش مردم جهان می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت اصفهان: اسلام هراسی نماد دروغین حقوق بشر غربی است

امام جمعه موقت اصفهان: اسلام هراسی نماد دروغین حقوق بشر غربی است