مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 14:402023-09-08اجتماعي

تشریح آخرین وضعیت بازگشت زوار حسینی از مرز مهران


استاندار ایلام با اشاره به اینکه مجموع تردد زوار اربعین از مرز مهران سه میلیون و 200 هزار نفر بوده است، گفت: در حال حاضر 85 درصد ظرفیت پارکینگ های شهر مهران تخلیه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسن بهرام نیا در حاشیه پایش هوایی روند بازگشت زوار اربعین حسینی از مرز مهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر 85 درصد ظرفیت پارکینگ های شهر مهران تخلیه شده است.

وی با بیان اینکه مجموع تردد زوار اربعین از مرز مهران سه میلیون و 200 هزار نفر بوده است، افزود: ترافیک جاده های منتهی به مرز مهران همزمان با بازگشت زوار در این مرز روان است.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه ناوگان حمل و نقل عمومی هم در منطقه و محل پایانه برکت حضور دارند و کار انتقال زوار اربعین را از مرز مهران به نقاط مختلف کشور و محل های سکونت زوار انجام می دهند، ادامه داد: یک میلیون و 600 هزار نفر از مرز مهران برای زیارت کربلای معلی مشرف شده اند و نزدیک به همین مقدار نیز از طریق مرز مهران به کشور بازگشته اند.

وی با بیان اینکه ازدحام بیش از حد زوار در مرز مهران در هنگام بازگشت به دلیل مراجعه زواری است که از سایر مرزهای کشور خارج شده و هم اکنون در بازگشت به مرز مهران مراجعه می کنند، تصریح کرد: حدود 160 هزار نفر از اتباع خارجی نیز مرز مهران را برای بازگشت انتخاب کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح آخرین وضعیت بازگشت زوار حسینی از مرز مهران

تشریح آخرین وضعیت بازگشت زوار حسینی از مرز مهران