مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 10:252023-09-13حوادث

شهادت یک مامور انتظامی هرمزگان در درگیری با قاچاقچیان


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی هرمزگان گفت: یک مامور انتظامی ایستگاه بازرسی شهید سیاوشی مهربونجی شهرستان سیریک در تعقیب و گریز با خودروی قاچاقچیان به شهادت رسید.

- ایسنا/هرمزگان معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی هرمزگان گفت: یک مامور انتظامی ایستگاه بازرسی شهید سیاوشی مهربونجی شهرستان سیریک در تعقیب و گریز با خودروی قاچاقچیان به شهادت رسید.

سرهنگ موسی عرب صبح امروز (22 شهریورماه) افزود: مأموران انتظامی ساعت 9 صبح روز 21 شهریور در جاده سیریک _ جاسک به یک دستگاه تریلی حامل کالای قاچاق مظنون و دستور ایست صادر کردند که راننده خودرو با بی توجهی از محل متواری شد.

وی بیان کرد: ستوان یکم علی اولاد حسین به همراه یکی دیگر از ماموران هنگام تعقیب خودرو با موتورسیکلت، در حوالی روستای گتان جاسک با سکوی سیمانی پل برخورد کردند.

عرب با اشاره به اینکه در این حادثه ستوان یکم علی اولاد حسین به علت شدت جراحات وارده در محل، به فیض شهادت نائل آمد، تصریح کرد: ستوان یکم علی اولاد حسین اهل شهرستان فسا استان فارس است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون این چهارمین شهید فراجا در هرمزگان است، اظهار کرد: جزییات مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید والامقام به اطلاع عموم مردم می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت یک مامور انتظامی هرمزگان در درگیری با قاچاقچیان

شهادت یک مامور انتظامی هرمزگان در درگیری با قاچاقچیان