مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 11:202023-09-10سياسي

دانشگاه های پروژه های متفاوت در مورد دفاع مقدس ارائه دهند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: دانشگاه ها باید پروژه های متفاوت در مورد دفاع مقدس داشته باشند و ایده و برنامه نو در این خصوص از سوی صاحبان فکر و اندیشه به ویژه جامعه دانشگاهی ارائه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج،  مهدی رمضانی در جلسه برنامه ریزی هفته دفاع مقدس در سنندج، اظهار کرد: اسناد بالادستی از حضرت امام و مقام معظم رهبری داریم که می فرمایند دفاع مقدس یک گنج است ما از این گنج تمام ناشدنی کم بهره گرفته ایم .

وی خاطرنشان کرد: ما با یک ابداعات و خلاقیت هایی باید موضوع جنگ و دفاع مقدس را تبیین و تشریح کنیم مقداری از نشست های تکراری و سخنرانی های تکراری در ویژه برنامه های دفاع مقدس باید فاصله گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان اضافه کرد: تاکید و یادآوری بسیار خوب است اما در ویژه برنامه های این ایام باید به سمت افراد و اقشاری برویم که جنگ را ندیده و تجربه نکرده اند.

رمضانی با بیان اینکه باید به سراغ طبقات و اقشاری برویم که با دفاع مقدس و اتفاقات آن دوران بیگانه هستند، اذعان کرد: جوانان دهه 70 به بعد با دوران جنگ تحمیلی غریبه هستند متناسب با فضای فکری جوانان و نوجوانان باید تولید محتوا صورت بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه های پروژه های متفاوت در مورد دفاع مقدس ارائه دهند

دانشگاه های پروژه های متفاوت در مورد دفاع مقدس ارائه دهند