مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 15:252023-09-15بين الملل

دیدار پوتین و لوکاشنکو: روسیه، بلاروس و کره شمالی همکاری می کنند


رؤسای جمهور روسیه و بلاروس طی دیدار در سوچی، ضمن تاکید بر تقویت روابط و افزایش همکاری های دو طرف، از احتمال همکاری سه جانبه با کره شمالی خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ولادیمیر پوتین رییس جمهور فدراسیون روسیه امروز (جمعه) با الکساندر لوکاشنکو همتای بلاروسی خود در شهر سوچی دیدار و رایزنی کرد.

پوتین در این دیدار با بیان اینکه روابط دو کشور به طور پیوسته و قابل اعتماد در حال توسعه است، گفت: بلاروس از روند تهیه بودجه در روسیه به ما اطلاع داده و همه چیز برای ما باثبات است .

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک وی ضمن اشاره به گفتگو با لوکاشنکو درباره وضعیت جنگ اوکراین، اظهار داشت که نتایج مذاکرات با کیم جونگ اون رهبر کره شمالی را به همتای بلاروسی خود ارائه خواهد داد.

رییس جمهور روسیه در مورد استفاده اوکراین از مهمات خوشه ای، توضیح داد: آن نوع مهمات به طور گسترده در آنجا استفاده می شوند.

آمریکا خود را [از قوانین] مستثنی می داند، زیرا کشوری است که از مهمات خوشه ای با دست اوکراینی ها استفاده می کند و خودش این را جرم می داند .

پوتین در ادامه اظهار داشت: اکثریت بازیگران جهان چندقطبی از وضعیتی که در آن آمریکا با شرکای خود به عنوان افراد اضافی رفتار می کند، ناراضی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار پوتین و لوکاشنکو: روسیه، بلاروس و کره شمالی همکاری می کنند

دیدار پوتین و لوکاشنکو: روسیه، بلاروس و کره شمالی همکاری می کنند