مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 20:002023-08-27سياسي

فعالیت 6500 همیار طبیعت در یزد/ همیاران قانونی حمایت می شوند


رییس اداره آموزش و ترویج اداره کل منابع طبیعی استان یزد از شناسایی 6 هزار و 500 همیار طبیعت در تمام شهرستان های استان یزد و فراهم شدن امکان حمایت قانونی از آنها خبر داد.

- سیدحسین موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شناسایی و ساماندهی ظرفیت های همیاران منابع طبیعی در کنار بسیج نیروها و امکانات دولتی و دستگاه های استان افزود: با توجه به خشکسالی ها و شرایط جوی، شیوه نامه استفاده از ظرفیت همیاران طبیعت نزدیک به هفت ماه است که به استان ابلاغ شده و چهار کارگروه تخصصی در این رابطه تعریف شده و در حال شکل گیری است.

وی، این کارگروه ها را کارگروه اطلاع رسانی، کارگروه اطفای حریق، کارگروه پس از اطفای حریق و کارگروه پشتیبانی اعلام کرد و افزود: بر اساس این شیوه نامه، هر شهرستان به چند منطقه تقسیم شده و به عنوان کانون با عضویت 10 تا 15 نفر از جمله معتمدان روستاها، ریش سفیدان، اعضای شورا، دهیار و جوامع محلی فعال در حفاظت از عرصه های طبیعی در مواقع بحرانی به کار گرفته می شوند.

رییس اداره آموزش و ترویج اداره کل منابع طبیعی استان یزد گفت: کارگروه اطلاع رسانی با عضویت جوامع محلی به عنوان هسته اولیه کانون ها وارد عمل شده و اطلاع رسانی لازم انجام می شود، در مرحله بعد کارگروه اطفای حریق وارد عمل می شود و در ادامه کارگروه پس از اطفای حریق با ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 6500 همیار طبیعت در یزد/ همیاران قانونی حمایت می شوند

فعالیت 6500 همیار طبیعت در یزد/ همیاران قانونی حمایت می شوند