مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 06:452023-09-05دانش

آقامیری: رفع مشکلات دانشجویان خارجی در دستور کار دانشگاه شهید بهشتی است


رییس دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه امسال رفع مشکلات دانشجویان خارجی را در دستور کار قرار داده ایم، گفت: در حال حاضر حدود 350 دانشجوی خارجی در این دانشگاه در حال تحصیل هستند و هدف گذاری مان تا 2 هزار دانشجو است.

- سیدمحمودرضا آقامیری رییس دانشگاه شهید بهشتی در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با بیان اینکه برای شروع سال تحصیلی جدید برنامه های ویژه ای داریم، گفت: برای آشنایی دانشجویان نو ورود با دانشگاه و مسؤولان دانشگاه اردوی سفر به مشهد مقدس را در نظر گرفته ایم.

  وی افزود: سعی کردیم امسال مشکلاتی از جمله خوابگاه ها و رستوران ها که ذهنیت مان را مشغول می کرد ساماندهی کنیم و کلاس ها را به صورت حضوری برگزار کنیم.

  * بورسیه دختران افغانستانی جا مانده از تحصیل در دانشگاه شهید بهشتی رییس  دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه امسال رفع مشکلات دانشجویان خارجی را در اولویت قرار داده ایم، گفت: در حال حاضر حدود 350 دانشجوی خارجی در دانشگاه شهید بهشتی در حال تحصیل هستند و هدف گذاری مان تا 2 هزار دانشجو بود که متأسفانه امسال این موضوع تحقق پیدا نکرد و فکر می کنم برای شروع سال تحصیلی بیش از 500 دانشجوی خارجی برای سال تحصیلی جدید داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقامیری: رفع مشکلات دانشجویان خارجی در دستور کار دانشگاه شهید بهشتی است

آقامیری: رفع مشکلات دانشجویان خارجی در دستور کار دانشگاه شهید بهشتی است