مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 10:552023-08-29اقتصادي

نیوزیلند از گوگل و متا مالیات می گیرد


نیوزلند، قانونی را در هفته جاری معرفی خواهد کرد که مالیات خدمات دیجیتالی را برای شرکت های بزرگ چند ملیتی وضع می کند اما این مالیات تا سال 2025، - نیوزلند، قانونی را در هفته جاری معرفی خواهد کرد که مالیات خدمات دیجیتالی را برای شرکت های بزرگ چند ملیتی وضع می کند اما این مالیات تا سال 2025، اعمال نخواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گرانت رابرتسون، وزیر دارایی نیوزلند اظهار کرد: مالیات پیشنهادی برای شرکت های چند ملیتی که بیش از 750 میلیون یورو (810 میلیون دلار) در سال از خدمات دیجیتالی جهانی و بیش از 3.

5 میلیون دلار نیوزیلند (دو میلیون دلار آمریکا) از خدمات دیجیتالی ارائه شده به کاربران نیوزلند درآمد دارند، اعمال خواهد شد.

این مالیات روی سه درصد درآمد ناخالص خدمات دیجیتالی مشمول مالیات نیوزلند اعمال خواهد شد که مشابه مالیات های بکار بسته شده توسط سایر حوزه های قضایی مانند فرانسه و انگلیس است و انتظار می رود ظرف مدت چهار سال، 222 میلیون دلار نیوزیلند، درآمد مالیاتی تولید کند.

دولت های سرتاسر جهان نگران هستند که شرکت های بزرگی مانند گوگل و فیس بوک، مالیات کافی پرداخت نمی کنند یا مالیاتشان را در جای درست پرداخت نمی کنند و قوانین مالیاتی جهانی فعلی، به درستی نحوه کسب درآمد این شرکت ها را نشان نمی دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیوزیلند از گوگل و متا مالیات می گیرد

نیوزیلند از گوگل و متا مالیات می گیرد