مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 16:252023-08-26حوادث

ماجرای سرقت از «موزه» و استعفای مدیر آن


به دنبال آشکار شدن سرقت اشیاء «موزه بریتانیا» در هفته گذشته و آغاز تحقیقات پلیس، مدیر این موزه از سمت خود کناره گیری کرد.

- به دنبال آشکار شدن سرقت اشیاء موزه بریتانیا در هفته گذشته و آغاز تحقیقات پلیس، مدیر این موزه از سمت خود کناره گیری کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از گاردین، گزارش های موزه بریتانیا نشان می دهد از سال 2013 تاکنون آثار تاریخی از جمله سکه های طلا، گردنبندهای نقره و 540 شیء سفالین در این مؤسسه ناپدید شده است.

مسئولان موزه بریتانیا هفته گذشته اعلام کردند پلیس روند بازرسی درباره اشیایی را که در مجموعه این موزه ناپدید شده ، به سرقت رفته و یا آسیب دیده اند آغاز کرده است.

همچنین اقدامات قانونی توسط این موزه علیه یکی از کارمندان آن که از کار برکنار شده نیز صورت گرفته است.

روزنامه تایمز نیز روز پنجشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که یک سکه نقره یونانی، یک سکه رومی قرن چهارمی و یک سکه آلمانی در سال 2014 از موزه ناپدید شده است.

همچنین یک حلقه قرن بیستمی، یک زنجیر ساخته شده از نقره های سیمی و مُهره های صیقلی از جمله اشیایی به شمار می روند که در 10 سال اخیر در این موزه ناپدید شده اند.

بر اساس ایمیل هایی که به دست بی بی سی رسیده است، ایتای گرادل ، یک دلال آثار باستانی به مسئولان موزه درباره اشیایی که در سال 2021 در وب سایت ای بی به فروش گذاشته شده بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای سرقت از «موزه» و استعفای مدیر آن

ماجرای سرقت از «موزه» و استعفای مدیر آن