مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 09:402023-09-17دانش

تشریح برنامه های وزارت علوم در حوزه هدفمندی آموزش عالی


معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: هدفمندی آموزش جزء برنامه های اصلی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در طرح تحول دولت سیزدهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، قاسم عمو عابدینی معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با حضور در برنامه صف اول به سوالاتی درباره آموزش عالی پاسخ داد.

عموعابدینی در ابتدا درباره آموزش هدفمند گفت: هدفمندی آموزش جزء برنامه های اصلی وزارت علوم در دوره سیزدهم بوده و از موضوعات وزارت علوم در این دوره است.

لذا برنامه ریزی های متعددی را طی 2 سال در مجموعه وزارت علوم و تحقیقات فناوری داشتیم و مصوبه های بسیار خوبی در شورای عالی برنامه ریزی و شورای گسترش آموزش عالی به تصویب رسیده است، این دو شورا شورای قانونی است که درباره فرایندهای آموزش عالی کشور ما و دانشگاه ها تصمیم گیری می کنند.

* دانشجوی توانمند باید دو موضوع برایش روشن باشد عموعابدینی گفت: به هر حال اینکه دانشجویی که توانمند باشد دو موضوع باید کاملاً برای او روشن باشد، یک محتوای درسی که می خواند و مطالعه می کند و اساتید به او یاد می دهند یا در آزمایشگاه یا در کارگاه آنها را یاد می گیرد، مرتبط با آن فضایی باشد که می خواهد روی آن کار انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح برنامه های وزارت علوم در حوزه هدفمندی آموزش عالی

تشریح برنامه های وزارت علوم در حوزه هدفمندی آموزش عالی